Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Usuwamy azbest

Usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest

Wójt Gminy Siekierczyn zaprasza mieszkańców zainteresowanych usunięciem ze swoich posesji w 2022 roku azbestu - do złożenia do dnia 28 lutego 2022 roku „Deklaracji uczestnictwa w zadaniu związanym z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Siekierczyn”.

Deklaracje należy składać w sekretariacie (pokój nr 10) Urzędu Gminy Siekierczyn, w godzinach pracy urzędu: poniedziałek, środa, czwartek, 7:30–15:30, wtorek 7:30-16:30, piątek 7:30-14:30.

Deklaracje mogą składać osoby fizyczne, będące właścicielami nieruchomości i obiektów, na których nie jest prowadzona działalność gospodarcza i które zostały ujęte w inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Siekierczyn.

UWAGA! Deklaracja nie stanowi wniosku o usunięcie azbestu z terenu nieruchomości.
Na tym etapie ma ona jedynie na celu zebranie  informacji o osobach zainteresowanych usunięciem azbestu, o ilościach azbestu i wyrobów zawierających azbest planowanych do usunięcia w 2022 roku oraz umożliwienie sporządzenia przez gminę wiarygodnego wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu o dofinansowanie zadań usuwania azbestu, jeśli fundusz przewidzi środki na ten cel i ogłosi nabór wniosków.

Wójt Gminy
Dariusz Furdykoń