Usuwanie azbestu z terenu Gminy Siekierczyn
16 stycznia 2024
Wójt Gminy Siekierczyn zaprasza mieszkańców zainteresowanych usunięciem w 2024 roku azbestu do złożenia do dnia 16 lutego 2024 roku ?Deklaracji uczestnictwa w zadaniu związanym z usuwaniem azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Siekierczyn?.
Deklaracje należy składać w sekretariacie (pokój nr 10) Urzędu Gminy Siekierczyn, w godzinach pracy urzędu: poniedziałek, środa, czwartek, 7:30?15:30, wtorek 7:30-16:30, piątek 7:30-14:30.
Deklaracje mogą składać osoby fizyczne, będące właścicielami nieruchomości i obiektów, na których nie jest prowadzona działalność gospodarcza i które zostały ujęte w inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Siekierczyn?.
Deklaracja nie stanowi wniosku o usunięcie azbestu z terenu nieruchomości. Na tym etapie ma ona jedynie na celu zebranie informacji o tym kto jest zainteresowany usunięciem azbestu, o ilości azbestu i wyrobów zawierających azbest planowanych do usunięcia w 2024 roku oraz umożliwienie sporządzenia przez gminę wiarygodnego wniosku do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu o dofinansowanie usuwania azbestu, jeśli fundusz przewidzi środki na ten cel i ogłosi nabór wniosków.
Wójt Gminy
Dariusz Furdykoń