Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Zasady doręczeń korespondencji

Informujemy Państwa, iż w celu złożenia w Urzędzie Gminy Siekierczyn podania, żądania, wniosku za pomocą dokumentu elektronicznego należy go składać na adres skrytki do doręczeń elektronicznych: /cihea4773c/skrytka

Takie podanie należy opatrzyć podpisem kwalifikowanym, podpisem osobistym (funkcjonalność nowych dowodów osobistych) lub profilem zaufanym. Profil zaufany można założyć wchodząc na stronę internetową https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany wypełniając wniosek o założenie profilu, a następnie dokonać jego potwierdzenia poprzez wybraną bankowość elektroniczną lub w siedzibie urzędu, który ma możliwość potwierdzania profili zaufanych.  

Podania, żądania i wnioski złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej na główną skrzynkę elektroniczną urzędu: ug@siekierczyn.pl będą pozostawiane bez rozpatrzenia.

Wyjątkiem będą podania w sprawach skarg i wniosków, petycji, wnioski o udzielenie informacji publicznej, wnioski o udostępnienie informacji sektora publicznego w celu jej ponownego wykorzystania, a także wnioski rozpatrywane w oparciu o przepisy prawa cywilnego (wnioski o zawarcie umów dzierżawy, najmu itp.).

Niniejsze zasady wynikają ze zmiany przepisów ustawowych, w tym ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  Kodeks postępowania administracyjnego.